شهادت ۲ بسیجی در انفجار پرتابههای باقیمانده از جنگ
شفقناقم- روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم از شهادت ۲ نفر از بسیجیان در پی وقوع انفجار پرتابههای باقیمانده از جنگ رمضان در یکی از اماکن نظامی این استان خبر داد.
به گزارش شفقنا، در اطلاعیه سپاه قم آمده است: بسیجیان سرافراز حسین رمضانیان فردویی و محمد اویسی از فرزندان منطقه شهیدپرور فردو، شب گذشته در حالی که در جبهههای دفاعی استان قم مستقر بودند، بر اثر انفجار پرتابههای باقیمانده از جنگ رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
در این اطلاعیه از ایثار و جانفشانی این ۲ شهید گرانقدر در جبهههای دفاعی استان قدردانی و تاکید شده که نام آنان بر بلندای قلههای مقاومت ثبت شدهاست.
روابط عمومی سپاه قم همچنین خاطرنشان کرد: زمان و مکان مراسم تشییع و وداع با پیکرهای مطهر این دو شهید متعاقبا اطلاعرسانی خواهد شد.


دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.