رئیس دفتر رئیس جمهور وارد قم شد
شفقناقم- محسن حاجیمیرزایی رئیس دفتر رئیسجمهور عصر امروز دوشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۵ وارد قم شد.
به گزارش شفقنا، دکتر حاجیمیرزایی در ابتدای سفر با همراهی حجتالاسلام والمسلمین عماد، معاون رئیسجمهور و مشاور رئیسجمهور در امور روحانیت، در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) حضور یافت و به زیارت این بارگاه نورانی پرداخت.
رئیس دفتر رئیسجمهور در بدو ورود به حرم حضرت معصومه(س)، مورد استقبال مهندس بهنامجو استاندار قم و مرتضی حیدری معاون سیاسی، امنیتی استانداری قم قرار گرفت.
حاجیمیرزایی پس از زیارت مرقد مطهر حضرت معصومه(س)، بر سر مزار شهید دکتر علی لاریجانی دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی کشور و سردار سپهبد شهید سید عبدالرحیم موسوی رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح حضور یافت و با قرائت فاتحه، به مقام شامخ این شهدا ادای احترام کرد.


دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.