آغاز سومین پویش ملی «من شیعه علیام»
شفقناقم- سومین پویش ملی «من شیعه علیام» با هدف معرفتافزایی کودکان نسبت به ولایت علوی، آغاز شد.
به گزارش شفقنا، حجتالاسلام احمد قادری با اعلام این خبر گفت: همزمان با آغاز دهه ولایت و امامت و در آستانه عید الله اکبر، سومین پویش ملی «من شیعه علیام» با جوایز ارزنده آغاز شد.
وی هدف از برگزاری این پویش ملی را، معرفتافزایی کودکان نسبت به امیرالمؤمنین و ولایت علوی دانست و افزود: تولی در کنار تبری به عنوان دو بخش از فروع دین، در حقیقت سپر محکم نسل نوجوان و البته جوان در برابر تهاجم فرهنگی است؛ لذا امروز موظفیم تا بر اساس حدیث شریف نبوی که فرمود: «أدِّبوا أولادَکُم على ثَلاثِ خِصالٍ: حُبِّ نَبیِّکُم و حُبِّ أهلِ بَیتِهِ، و قِراءه القرآنِ» طعم شیرین محبت و ولایت را در قالبهای مختلف، به ذائقهی فرزندان این مرز و بوم، بچشانیم.
مدیر گروه تبلیغی جهادی شهید محمدرضا شفیعی با اشاره به اینکه امسال سومین پویش ملی «من شیعه علیام» متفاوت از سالهای گذشته و در فضای دفاع مقدس سوم انجام میشود، افزود: یکی از برجستهترین ویژگیهای مولای متقیان علی علیهالسلام، شجاعت، عدالت و مقابله با ظلم تجاوزگران بود و امروز فرصت بسیار خوبی برای بهتر شناساندن این خصوصیات حضرت، به نسلهای سوم و چهارم انقلاب است.
وی نوجوانانِ ۴ تا ۱۴ سال را مخاطبان این پویش معرفی نمود و افزود: دختران و پسران عزیزی که تمایل به شرکت در این پویش را دارند، لازم است داستان واقعهی غدیر خم را حفظ کرده و در حالی که تصویر رهبر عزیز انقلاب را در دست دارند، در یک ویدئوی ۲ _ ۳ دقیقهای، آن را توضیح و به آیدی @Cypress2104 ارسال نمایند.
قادری افزود: شرکتکنندگان در این پویش لازم است به همراه فیلم کوتاه خود، نام و نام خانوادگی، استان محل سکونت، نام مدرسه، سن و پایه تحصیلی و شماره موبایل خود را ارسال نموده و کد قرعهکشی دریافت نمایند.
وی در پایان، به گستره شرکتکنندگان در دومین پویش ملی من شیعهی علیام اشاره کرد و با بیان اینکه برندگان دوره قبل، از استانهای: تهران، فارس، کرمان، زنجان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و قم بودند، گفت: امسال نیز این پویش در سطح ملی دیده شده و و انشاءالله به عشق حضرت علی علیهالسلام، ۱۱۰ جایزهی نقدی به ۱۱۰ صاحب اثر برگزیده، اهدا خواهد شد.


دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.