جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی برگزار شد
شفقناقم- جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) به ریاست امیرعباس بقایی فرماندار و با حضور اعضای جلسه، در سالن جلسات فرمانداری قم برگزار شد.
به گزارش شفقنا، فرماندار قم در این جلسه با تأکید بر اهمیت برگزاری باشکوه مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اظهار کرد: امسال با توجه به شرایط متفاوتی که داشته ایم باید برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب و شهدای گرانقدر، برنامهریزی ویژه و متفاوتی داشته باشیم.
وی افزود: ملت ایران دو جنگ و حوادث مهم ماههای اخیر را پشت سر گذاشتهاند و لازم است مراسم امسال با نگاه متفاوت، با قدرت مضاعف و حضور گسترده مردم برگزار شود تا بتوانیم وظیفه خود را نسبت به آرمانهای امام راحل، رهبری شهید و همه شهداء به بهترین شکل ممکن به انجام رسانیم.
وی با اشاره به ضرورت اطلاعرسانی مناسب مراسم گفت: صدا و سیما و رسانهها باید اطلاعرسانی کافی و مناسبی برای حضور مردم داشته باشند تا برنامههای امسال انعکاس مطلوبی پیدا کند.
فرماندار قم همچنین تصریح کرد: باید با وحدت، انسجام و برگزاری باشکوه مراسم، اقتدار و همبستگی ملت ایران را در جهان به نمایش بگذاریم.
وی بر ضرورت هماهنگی کامل دستگاههای اجرایی، خدماتی و امدادی، سپاه، راهداری، شهرداری، اصناف، اوقاف، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر و سایر مجموعهها تأکید کرد و افزود: بررسی مسیرهای ترافیکی، پیشبینی تدابیر انتظامی و امنیتی، ناوگان ایمن اتوبوسها و حضور مسئولان، از جمله موضوعات مورد توجه در برگزاری این مراسم است.
بقائی خاطرنشان کرد: حضور تمامی اقشار مردم در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اهمیت ویژهای دارد و لازم است زمینه حضور گسترده مردم فراهم شود.
در ادامه جلسه، اعضای حاضر نظرات و پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم بیان کردند و بر ضرورت هماهنگی و برنامهریزی مناسب برای برگزاری باشکوه این مراسم تأکید شد.


دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.