استاندار قم: برای تکمیل فرودگاه قم ۱۰ همت اختصاص یافت
شفقناقم- استاندار قم از تأمین ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل فرودگاه قم خبر داد.
به گزارش شفقنا، اکبر بهنامجو در حاشیه بازدید از مناطق گردشگری بخش خلجستان قم افزود: سالانه حدود ۲۵ میلیون مسافر داخلی و نزدیک به ۲.۵ میلیون گردشگر خارجی به این استان سفر میکنند و از اینرو، توسعه زیرساختهای گردشگری و حملونقل از ضرورتهای اساسی برای بهرهبرداری هرچه بیشتر از این ظرفیت است.
وی فرودگاه قم را یکی از زیرساختهای حیاتی در مسیر توسعه گردشگری استان دانست و تصریح کرد: برای تکمیل باند و ترمینال فرودگاه ، اعتباری معادل ۱۰ همت مورد نیاز است که با سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی، زمینه تخصیص این اعتبار فراهم شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با تأمین منابع جدید، روند ساخت این پروژه شتاب بیشتری بگیرد و فرودگاه قم تا سال آینده به بهرهبرداری برسد.
استاندار قم در ادامه با تأکید بر نقش سرمایهگذاران بومی در توسعه مناطق گردشگری استان افزود: بخش عمده سرمایهگذاران فعال در این مناطق را سرمایهگذاران محلی تشکیل میدهند که صرفاً با نگاه اقتصادی وارد این عرصه نشدهاند و مدیریت استان نیز تلاش دارد با فراهمسازی زیرساختهای مورد نیاز، از فعالیت و حضور آنان حمایت کند.
وی در ادامه با تأکید بر ضرورت مدیریت متمرکز و یکپارچه در حوزه گردشگری بیان کرد: کمک به توسعه این بخش تنها از مسیر مدیریت منسجم و هماهنگ میان دستگاههای مرتبط امکانپذیر است.


دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.