سخنگوی وزارت امور خارجه به قم سفر کرد
شفقناقم- سخنگوی وزارت امور خارجه، روز پنجشنبه با حضور در شهر مقدس قم با جمعی از علما و فضلای حوزه علمیه و مقامات استان دیدار کرد.
به گزارش شفقنا، اسماعیل بقایی، سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن شرکت در جلسه شورای تأمین استان، در جریان برنامهها و تلاشهای مدیران ارشد استان قم برای خدماترسانی بهینه به مردم قم و مسافران و زائران قرار گرفت.
سخنگوی وزارت امور خارجه در دیدار با جمعی از اساتید، پژوهشگران و فعالان حوزه رسانه و دیپلماسی عمومی که در محل مرکز تحقیقات اسلامی مجلس شورای اسلامی برگزار شد، آخرین تحولات منطقهای و بینالمللی را در پرتوی تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران، تبیین کرد و دیدگاههای جمهوری اسلامی ایران درباره مباحث مرتبط با خاتمه جنگ تحمیلی را تشریح نمود.
وی همچنین در دیدار با حضرت آیتالله مکارم شیرازی، ضمن ابلاغ سلام وزیر امور خارجه، ایشان را در جریان آخرین وضعیت تحولات مرتبط با خاتمه جنگ تحمیلی قرار داد.
در این دیدار که حجتالاسلام والمسلمین عماد مشاور رئیسجمهور در امور روحانیت نیز حضور داشت، حضرت آیتالله مکارم شیرازی رهنمودهایی راجع به تحولات روز و اهمیت تداوم و تقویت حضور مردم در همه عرصهها بهمنظور ناکام گذاشتن دشمنان در رسیدن به اهداف شومشان بیان کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه همچنین در دیدار با مدیران ارشد تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، در جریان ظرفیتهای فراوان استان قم در حوزههای گردشگری و دیپلماسی عمومی گرفت.


دیدگاه خود را ثبت کنید
تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟در گفتگو ها شرکت کنید.